Sova? ...

Mamma kom och skällde på mig för ett tag sen för att jag har varit uppe till 2 två nätter nu, och jag ba, ja man jag kan ju inte sova länge annars?
och mamma ba: Och? för det behöver du ju inte vända på dygnet det är inte hälsosamt! Och jag ba: men ofta..
Men jag vet inte när jag ska lägga mig idag, men jag la mig faktist tolv i går, men jag hade datorn framför mig och den dog vid två...
Och asså, ni kanske inte vet det, me om jag lägger mig vid tio-halv elva så sover jag till åtta, nio max, och det är inte kul. Jag vill också kunna sova länge!! Men nej då inte ska jag kunna göra det inte..
Varför fattar hon inte? OCh vad stör de henne om jag ligger uppe lite längre än vad hon gör, och hon sover ju? För hon ska upp och jobba.
Och typ oftast så säger hon, ja men jag kan inte sova för jag hör ju er!
OCh vi ba: Öh, asså vi låg i sängen och kollade på film med hörlurar på, du kan inte ha hört oss...
Fett jobbigt, jag får väl vara lite ohälsosam om jag vill, jag springer ju och tränar fotboll tre dagar i veckan, det är det ingen annan i min familj som gör minnsan! Ha!
jag på midsommarafton..
Ska dra mig mot duschen och sen ta med datan in till mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0