usa?

Bloggade inge mer i går för jag åkte till mamma efter att vi hade varit i Hölick. Och vi har inget internet där fortfaradne. Idag tänkte vi också åka till hölick, men vi vaknade till en grå himmel så vi struntade i det. Idag var vi en sväng till långsjön och sen åkte vi till Sarah och skulle hämta en dator hos henne och sen tog jag bussen in till hit. Nu väntar jag på att Erica ska bli klar och vi ska vara med varandra. Har ingen anin om vad vi ska göra men nåt hittar vi nog på!
Fotade lite på hölick i går också. Det blev några bilder. Och när jag kom dit på morgon var det så skönt för det var bara sex stycken andra där! Så stranden var typ helt tom. Men sen blev det massor av folk.
Här kommer lite bilder.
Ja, just nu orkar jag itne ladda upp fler bilder.
MEn just det, nån frågade om jag gillade usa, och svaret är nog nja. Jag har ju aldrig varit där, men ajg tycker att deras flagga är så himla sngg! Och ja, jag gillar nog usa lite ändå, bara för att landet är coolt!
JAg efter att vi hade kommit hem från Långsjön efter att vi hade varit på Hölick^^ Och min usa tröja!
Okej, bilden är ju inte den snyggaste..
Åh! Juste, hade "besöksrekord" iförrgår med 25 unika besökare! wow! :D (Haha jag vet, inte så mycket egentligen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0