Tror jag är klar

Nu tror jag att jag är klar. Fast jag är inte säker. Jag ska byta header, men då behöver jag bilder och jag vill inte gärna stå inne på mitt rum och posera framför min kamera som piper från självutlösning, och pappa sitter i rummet bredvid, ja ni fattar..
Så bloggen blev usa inspirerad. Har ingen aning om varför. Har börjat avguda usa och landets coolighet. Dessutom så är jag jätte avis på pappa som åker om typ en månad...
Jag vill också åka till usa! Och dessutom funderar jag på att gå ett år där som utbytesstudent när jag har slutat nian. En som gick på öster förra året åker om tre dagar! Och jag är helt seriös. Inte bara en dröm som alla andra. Jag vill verkligen åka. Skulle vara så sjukt coolt!
Menmen.. är ju trots allt typ två år kvar. Mycket kan hända före det!
USA ♥

Kommentarer
Postat av: Tilda

Gillar du USA eller ? :D

2011-07-20 @ 22:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0