Storhandlat

Under tiden jag inte hade nåt internet var jag i Sundsvall två gånger och idag var jag på stan, så här kommer bilder på det jag köpte.
Usa tights! Är skitnöjd med dom här, köpte på H&M i lördags när jag var där med Ante och Pernilla.
Kostade 129:- Lätt värt det!
En lampskärm på Ikea, var där i fredags med mamma.
Bebiskläder, till bebisen som jag ska bli faster åt snart!
Jeans, också från H&M från i Fredags. 75:- på rean
Tröja från Cubus i fredags, och jag kommer inte i håg vad den kostade 129 eller 149...
Örhängen från six från i Fredags. 10:-
Ring från six 10:- Snygga naglar va? Not..
Tröja från Kappahl idag i Stan. 149:-
Tröja från kappahl idag. 25:- (Halva reapriset)
Tights, kappahl idag 23:- (halva reapriset)
Så det var vad jag har handlat! ÄR jätte nöjd med allt tror jag. Har börjat gilla usa tror jag. Eller i allafall så älskar jag deras flagga, den är så cool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0