Skor

Hade inte så mycket att göra, så jag samlade i hop mina skor som jag har hos mamma och, det var inte så jätte många.
Längst bakirfån från vänster:
Flip-flops, Inter Sport 2010 eller 2009
Foppa, födelsedagspresent 2009

mitten från vänster:
Fotbollskor (Adidas), Inter Sport 2011
Björn Borg, skopunkten 2011
Nike, Inter Sport 2011
Converse, Office, London 2011
Converse, Office, London 2011
Converse, (Vet inte vilken affär), London 2011
Adidas, Inter Sport, 2011

Längst fram från vänster:
Fotbollskor (Nike), Intersport, 2010
Ballerinaskor, H&M, 2010
Ballerinaskor, Primark, London, 2010
Tygskor, Primark,London, 2010
DC, Inter Sport, 2009
Adidas, Intersport, 2009 (?)

Har kanske nåt par till nånstans som jag inte kommer i håg också. Men, ja, som ni ser. Inte så många.
Sen satte jag in dom i ett skåp i mitt rum.
Hedershyllan längst upp!
mina tre par converse och dom nya som jag köpte idag.
Jag har väl dom där några dagar, sen blir jag trött på det och river ner alla skor igen. Eller så tar jag på mig ett par skor, och tar av mig dom i hallenm, och sen när jag vill ha ett par andra så händer samma grej och så vidare, och sen ligger de andra skorna som man inte använder, kvar. Smart va?
När jag radade upp alla på golvet i hallen kom mamma och kollade och hon ba:
-Nu får du inte köpa flera skor föräns om tre år.
Jag ba:
-Eh, okej...

Nu ska vi äta middag. Det blir Lax och färskpotatis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0