Rekord!

Hihi, detta är dagens "bloggfångst" jag är sååå glad över att ni kommenterar! det är ju bara så bäst!
det är ju bättre än alla andra dagar tillsammans!
Och jag antar att besöksantalet för idag fortsätter att vara 32 unika besökare, så vidare det inte kommer fler inom den kommande halvtimmen..
Tack för dagens rekord! och hoppas på att det blir fler rekord!
Har precis kommit hem från stan, var ju crusing där i kväll, det sa jag väl? ante, pilla och mamma kom och hämtade upp oss som jag sa och sen stack vi ner på stan och käkade på texas! Det var supergott och sen gick jag med Hanna en sväng, men..... Jag gick tillbaka till texas.
peace!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Blev ju en super trevlig kväll! :)

2011-07-24 @ 02:32:46
URL: http://pillapalmqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0