Idag

Idag har jag bara en grej bestämd. Och det är att åka ner på biblioteket igen och lämna tillbaka en bok som jag glömde igår. Hur korkat är inte det? Men idag tar jag cykeln istället. Det går snabbare då för då slipper jag vänta på bussen och allt skit.
Sen när pappa slutat vid fyra åker vi till stugan i Ljusdal. Kommer vara där hela helgen, men jag kommer att jobba på Hudik Kalaset på fredag och lördag och sen får vi se om mamma, Nicke och Martina kommer och hämtar mig och jocke och åker till Leksand. Men det vet jag inte än. Eller så var det nästa vecka... Jag kommer inte i håg.
Nu ska jag gå och äta frukost och sen antagligen låsa upp cykeln och cykl ner då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0