Jag bestämde mig

Jag bestämde mig för att sluta twi-blogga i alla fall. Det känns tråkigt, men ändå skönt. Jag har testat det och jag älskade det, det gjorde jag verkligen, men nu börjar jag åttan snart och det blir mer skolarbete och fotbollen drar igång på allvar med uttagningar till hälsingelaget och så. Från början hade jag drömmar om att ha Sveriges största twilight blogg, men jag erkänner det är ett alldeles för stort steg. Då skulle man ha varit med från början. Och börja blogga typ 2005 då den första boken kom ut, och jag läste den första boken 2010... Jag såg inte nån av filmerna innan jag hade läst ut alla böcker heller. Jag startade min första blogg i augusti 2010, men jag visste inte ens vart man kunde hitta nyheter och sånt. Jag trodde att det bara var dom här kändissidorna som skrev om det. Nu vet jag ju att nyheterna går från blogg, till blogg, till, blogg och egentligen så vet man ju inte vartifrån den första källan är.
Som att säga tack till de få läsarna jag hade så gjorde jag en video, den blev så här.
Jag vart väldigt nöjd med den. Och hoppas att mina läsare inte glömmer mig. ♥

Kommentarer
Postat av: Clowie

Hej hej ! Jättesnygg blogg du har ! Titta gärna in i min och lämna en kommentar

2011-07-23 @ 14:53:34
URL: http://www.clowie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0