Huvudvärk

Just nu sitter jag här med världens hududvärk i högra sidan av skallen. Har precis tryck i mig en alvedon och ska krypa ner i sängen och läsa lite... Ska försöka läsa ut HoN så snart som möjligt innan lån-tiden går ut. Så därför måste jag till biblioteket i morgon också...
För att jag har fått låna boken av en av mina kompisar som lånade den på biblioteket och då hade jag redan bokat den, och sen fick jag ett sms för någon dag sen att jag kunde komma och hämta min, så jag gör det i morgon så har jag lite mer tid att läsa ut den..
en gammal bild från typ januari eller februari. Gjorde om ett citat som fanns i twilight. Ska egentligen vara han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0