stugan

Är just nu i stugan och blir kvar tills på söndag. Har stoppat in en kladdkaka i ugnen för fem minuter sen och pappa har precis startat grillen. Jocke är som vanligt inte här...
vi (läs brorsorna) byggde en crossbana ute i skogen, så han är säkert där och åker nu..
Har gjort en bloggdesign idag också, och det gick väl bra, fast jag vet ju inte om hon vill ha den än, men om ni känner för det så kan ni ju klicka HÄR och kolla på den. :)
Vart väl ganska nöjd, och lyckades få till boxar i menyn. Har ingen ork att göra om den här designen så den får vara ful nu.... Jag vet inte hur jag ska göra så att jag blir nöjd med den heller... Fattas ju en massa shoffs som jag vill ha dit och flikarna blir bara fel...
Ah, men nu ska jag göra något helt annat.
Fixa med min iphone. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0