massor att gö

igår vart det ju inte så mycket bloggande, ett inlägg haha..
Men först tog jag bussen 10.45 till stan, fixade en grej, shoppade lite bebiskläder, tog bussen till mamma 12.15
var där till 14.20, då tog jag bussen hem till pappa igen. Sen cyklade jag ner på glysis och var där 15.45 fotbollslaget sprang ett varv runt lillfjärden, sen hade vi löpteknik inne på banan. Det var rätt så kul, men jag måsta gå vid halv för att hinna hem och vara klar till 18 för då skulle mamma hämta mig. Då åkte vi ner på möljen och stog där typ 10 minter och sen åkte vi och typ 120 motorcyklar till i väg på en hemlig tur. vi kom fram klockan 21 på föne flygfält och stannade där och fikade. sen bar det av hemmåt och när jag kom hem så hade jag annat för mig än att blogga ^^
Så nu har ni fått min bortförklaring i ett inlägg i dag så får vi väl se om det blir nåt mer eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0