Lite missar

Läste lite av de senaste blogginläggen oc märkte att jag missat lite fortsättningar och sånt.
På Team Hudik matchen gick det super. Vi vann med 9-0 så då vart det två nollor på raken och sen några dagar senare, på söndagen närmare bestämt for vi till kilafors och spelade match mot dom i regnet. Det gick också bra och vi vann med 3-0 så just nu ligger jag på tre nollor på raken vilket känns väldigt bra! På söndag möter vi delsbo i dm, så jag hoppas på en till nolla faktist. Ska bli väldigt roligt!

Nu ikväll hade vi "finbesök" av brorsorna och deras tjejer. Och idag var det utsatt datum för at jag skulle bli faster. Men såvida barnet inte föds inom en halvtimme så har den gått över tiden. Haha..
Ja men det var i alla fall kul. Martinas (nickes tjej.) mamma, hennes kille hans barn och martinas lillasyster kom också hit och fikade. Sen for vi en sväng till Mosters hus eller vad man nu ska kalla det. OCh var där en kort stund. Sen åkte vi hem igen och Ante och Pernilla for hem till sig. Köpte en body på stan idag också. Ja juste. Sarah, Rebecka och jag tog bussen in till stan 14.20 idag så det känns som att jag hann med ganska mycket.
I går höll jag för fullt på att dona och göra fint på mitt rum vilket jag tycker att jag lyckades med. Men jag ska sätta upp lite fler bilder, fast jag behöver ha tre små ramar till..
Men nu ska jag nog sova!
#GoodNight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0