bloggbyte eller bara ett test

Har funderat på att testblogga någon annanstans. (Eller som jag vet att Pernilla tycker eftersom jag klagar så mycket på blogg.se, och fatt det fungerar så dåligt att mobilblogga på blogg.se) Så har jag testat med blogger.com, eller jag gjorde precis den och har designat och så. Så blev rätt nöjd, så testar blogga där ett tag nu!
Så klicka HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR
för att komma till bloggen ;)
Eller där -->viickiiee.blogspot.com<--

Kommentarer
Postat av: :)

hej, gillar du justin bieber? jag började nämligen skriva en justinbieber-novell idag och skrev nyss det första kapitlet. det skulle betyda jättemycket om du skulle vilja läsa min novell!

kram! :)

2011-08-23 @ 21:13:07
URL: http://bestlovesong.blogg.se/
Postat av: Jessica

vad söt design du har! :D

2011-08-24 @ 15:05:23
URL: http://endastjessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0