To do

Har tänkt ut en att göra lista tills i morgon:
  • Tvätta
  • städa mitt datahörn
  • städa mitt badrum
  • rensa kamera minneskortet och ladda över de som är kvar till juni 2011
  • hänga med Rebecka och kanske Sarah
  • springa
  • vinna dm matchen
Sen vet jag inte så mycket mer..
Fortfarande lite sur på mamma men hon sa att jag fick skylle mig själv, och jag ba, men ska du inte säga till Jocke som ska upp 6 i morrn och är vaken till 12?
Och hon ba: MEn vah? Ofta jag ba: öhm jaa?
Och då sa hon att jag fikc väl vara uppe så länge jag ville bara jag inte väckte nån annan och att se till att Jocke ska läggga sig i tid.
Jag: men vah? Ska jag säga till min storebror att gå och lägga sig i tid för att han ska upp och jobba? Nej, det får han skylla sig själv, lika som att jag är ohälsosam för att ajg vänder på dygnet, och hur tusan ska det kunna vara så? Man sover ju fortfarande lika många timmar, bara inte samma timmar... ??
Filosofi.
God natt (inte för att jag tänker sova men... )
strewberries ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0