Läskigt

Har ju inte skrivit något om det som hände i norge, men känner att det är typ oundvikligt. Fett sjukt det som hände där ute på ön. Jag tycker nog att det var läskigare än bomben. Asså han mördade ju typ 84 ungdomar plus att flera andra dog när dom simmade därifrån.. Jag var med på den tysta minuten som komunen hade idag. Och flaggan var på halvaflaggstången. Såg någonstans att norge, sverige och danmark inte var norge, Sverige och Danmark längre. Utan vi var typ norden eller nåt, men jag tycker det är lite konstigt efter som Island och Finland också tillhör norden, men ändå!
Jag förstår hur dom menar. Läste på en blogg idag om någon som hade bloggat om det som hade änt på ön och personen var ju där när det ände så klart, HÄR är bloggen. Den är på norska men om ni har google chrome så blir det en läslig översättning.
Peace, Peace Peace! ♥♥♥☮☮☮

Kommentarer
Postat av: Iqra

SV:Orkade nt läsa alla HP böcker,haha men har läst Twilight böckerna och dom är BÄST! :) Själv såg jag filmern igår och den var så otroligt bra.Jaa de sorgligt :(

2011-07-25 @ 21:43:32
URL: http://catchmeifucan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0