blogga?

jag har skitsvårt att bestämma mig. Jag funderar på att sluta twi-blogga... Det känns så tungt att känna sig tvingad att lägga ut minst ett inlägg om dagen, speciellt när man verkligen känner för att gör något annat. Okej, jag har inte så mycket läsare på den bloggen enligt blogg.se, jag har faktiskt fler läsare på den här bloggen än min twi-blogg. på min twilightblogg har jag ungefär 10 läsare om dagen och här har jag mellan 15 och 20 nästan varje dag. Så jag funderar på om detta är slutet på mitt twilightbloggande, även om jag verkligen älskar att blogga om det, så känns det verkligen jobbigt, som jag skrev.. Och jag älskar verkligen twilight fortfarande så det är inte det. Det handlar nog mest om att jag har tappat intresset för att twi-blogga. Däremot så älskar jag att blogga här, där jag kan skriva när jag vill och inte känna mig tvingad att skriva minst ett inlägg om dagen, även om jag nästan alltid  gör minst två eller tre. Men det är för att jag verkligen tycker att det är roligare. Jag bloggar om mig själv och inte om någon annan, liksom sitter och väntar på att någon ska skriva nåt om någon kändis, som någon annan skriver och sen nån ännu annan och sen typ överallt. Och det finns ju tusentals andra twilightbloggar bara i Sverige. Så om min stängs ner, eller i alla fall jag slutar att blogga så skulle det nog inte märkas så mycket. Jaja. Tänkte bara säga det.
Peace

Kommentarer
Postat av: steffi

Hej Vicki, jag har också funderat på att sluta blogga, eftersom det kan stressa upp mig ibland och plus att det finns så många andra bra bloggar man kan följa. Jag vet heller inte om jag kommer hinna blogga sedan när jag börjar skolan eftersom jag ska börja gymnasier (pirrigt) så kommer jag inte heller att kunna få in något inlägg. För jag måste sattsa fullt ut med det. Som du vet har jag även många aktiviteter på dagarna. Just nu känns det som jag ska lägga ner min blogg.

2011-07-24 @ 12:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0