Phone call in the morning..

I morse vaknade jag vid tjugo i tio av att mormor ringde -.-
När vi hade lagt på vart jag kissnödig så jag gick ner på toa och efter det kan jag aldrig somna om ^^ (jag går aldrig på toa på natten)
I alla fall så klädde jag på mig träningskläder och sprang en liten bit, sen när jag kom hem tog jag en snabb dusch och sen satte jag mig vid datan, och nu bloggar jag.
Ska strax ta nåt till frulle och sen ringa Sarah och Rebecka. På träningen igår bestämde jag och Sarah att om det blev bra väder skulle vi sticka och bada i långsjön och då kom vi på att Rebecka säkert också vill med.
Och jag får äntligen chansen att använda mina badkläder!
Nåja, jag tar nog med mig kameran och fotar lite.
Så det kommer säkert upp några bilder sen, jag har ju blivit bättre på det, i alla fall lite..
Men det är bara för att det går så segt att ladda upp bilderna och man kan bara ladda upp en i taget..
Jaja frukost väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0