sur

Sitter och äter nu. Fick gå hem när vi fick rasten eftersom jag varsjukt dum i huvet och tänkte att det gick en buss, så jag tackade nej till skjuts med hanna, så jag gick en svöng på stan och väntade på att klockan skulle bli halv, och sen när den vart det så kom jag på att det är lördag och det går inte npn buss då.. Så jag vart såhääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär arg på mig själv plus ganska mycket mer.. Och jag har fått nåt slags bella humör... Vill inte prata om det så ni som har läst twilight fattar.
Har i alla fall lugnat ner mig nu och äte lungt min gröt här hemma, med en macka utan nånting på eftersom pappa tog med allt i kylskåpet till stugan.
Så vi hörs i morgon när jag har vaknat efter världens skönaste sovmorgon.
Peace.

Kommentarer
Postat av: Mikaela.

Hur gammal är du? :)

2011-07-30 @ 23:50:27
URL: http://technodrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0