Sneakers

Jag följde med mormor och morfar ändå. Och sen tog jag bussen hem 12.50 lite shopping vart det och här kommer bilder på vad, och hur mycket det kostade.
Vita/lila Nike sneakers. 350:-  Inter Sport
(600:- ordinarie pris)

Twilight & New Moon i pocket. 2 för 99:- B.O.K
(84:-för 1 ordinarie pris.)


Rosa plånbok. 149:- Wedins
Jag är jätte nöjd med det jag köpte. Jag har ju redan Twilight och New Moon, men bara inbundna. Så jag ville ha pocket också, så att man kan bära med sig dem lättare.
Och jag gjorde ju några smarta fynd också. Twilight böckerna till exempel. Jag fick ju båda för ett pris nästan.
Och skorna var det ju också nästan halva priset på.
Tror att jag ska dra på mig mina nya skor och sen sticka till Långsjön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0