Photoshot

Har gjort en liten photoshot med mig själv, och jag blev inspirerad av några gamla bilder, från i slutet av Januari.
Då hade jag ju bara min ruttna digital kamera, så jag tänkte fota med systemkameran nu och först blev det bara suddigt hela tiden, sen kom jag på att det berodde på att den tog skärpan på mig när jag stod framför den och tryckte i gång självutlösaren, så jag satte en pall och en harry Potter bok mot väggen och testade, och gissa vad? Det dunkade!
Så här kommer bilderna, inte alls som jag hade tänkt mig, och ja, ni kanske vet att det typ aldrig går att få det exakt likadant som första gången. Vart tyvärr bara tre hyfsade, och jag klarade inte av att sitta dä mer, för det är så fruktansvärt varmt här!

Det här är orginalet. ÅÄr sjukt nöjd med den bilden, ska nog försöka att ta lite mer bilder i morgon, eller nej, det går inte, då ska vi på 4 juli fest hos Sarah... Hm, Söndag annars.
Det går ju inte att göra på dagen eftersom det är så ljust ute då, och nu är det typ kolsvart ute så det gick super bra! Woho, bara att jag Faila bilderna....
GodNatt.
Btw, vad tycker ni om bildenrna? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0