Hemma

Nu har jag kommit hem igen. Blev kvar lite längre hos mamma än vad jag hade tänkt och som ni vet så har vi inget internet där. Men dom trodde att det skulle bli fixat till torsdag nästa vecka.
I alla fall så åkte vi till ett ställe som heter Gnarp. Och där gick vi på en tygaffär. Jag köpte ett peace tyg ☮! Och mamma köpte gardiner till altanen.
När vi hade kommit hem kom Min näst äldsta storebror (Nicke, heter han^^) Och hans tjej, och det var kul. Vi snackade lite och sen skulle jag med bussen hit.  Jag tog med kameran till mamma men det är oftast ganska bra att ha minneskortet med också. Och det låg kvar i datorn... Sånt händer och då får man hoppas att det inte händer igen. (Fast det har hänt förut, första hudik cup dagen tex..)
Jag tänkte fota Kattungarna och visa hur gulliga de är! Jag pratar ju inte så mycket om dem, men vi har 5 stycken hemma.
Nu ska jag lyssna lite på Paramore och läsa mejl och titta efter Iphones eftersom det verkar som om det inte kommer att finnas några vita därifrån jag tänkte köpa. Först skrev dom att de skulle komma den 26 juli, sen 28 och nu 29! Så jag kanske får lägga på några hundralappar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0