Hemlängtan

Som ni ser på rubriken så hade jag hemlängtan igår, hm, jaa det låter kanske töntigt, men vissa gånger kan jag bara inte sova borta...
Och det var en sån gång i går kväll, sen när jag kom hem gick jag och la mig och idag åkte jag inte tillbaka, hade ingen lust, kände för att ta sovmorgon till halvtolv istället...
Så snart borde väl en kompis komma hit och titta på kattungarna, och, hm jaa, inte vet jag vad jag ska säga mer idag, tror att Freja kommer idag också, hon bor ju i Sundsvall, men hennes mormor och morfar bor här.
Och vi är släkt, eller jag tror att hennes morfar och min morfar är tremänningar, eller kusiner, är inte helt säker, men det gör oss till antingen femmännigar eller fyrmänningar, whatever....
Jaja, jag ska väl göra mig i ordning, och idag kan man ju ha mascara på sig också, för jag tror inte att jag kommer att bada ändå, med tanke på att det regnar ute...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0