Gamla grodor och speldosor

Har inte kunnat bloggat på hela dan för vi har varit ute och städat i förrådet.
Och vi är inte klar än..
Men snart. Nu ropade mamma på mig att jag ska ner och plocka i vagnen, så jag ska väl det.
Klara och Freja ska också komma, så jag ska väl gå ner nu då.
Blir inga bilder, men ni får en bild av förrådet sen och fynden som jag ahr tagit in!
Hittade bland annat några speglar, så jag ska fixa en spegel vägg, men jag behöver måla nån ram och så..
Men det får jag göra när jag ändå är i gång med att måla Jockes rum, som jag förmodligen ska börja med i morgon!
Ska bli så kul!
HAn ska få samma grå färg som mig, men jag ska måla ett lager mer än vad jag gjorde i mitt rum så att det blir skillnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0