Frukost

Idag vaknade jag vid tio, klev upp, gick ner och tittade om internet funkade. Gjorde det det? Nej, kabeln hade lossnat igen. Så jag gick ut och satte i hop den, men då vart den för sträckt, rätt över vägen. Så jag fick dra loss den och ändra och dona, och sen kom mamma och jocke också ut och då fick vi den äntligen rätt, så nu, förhoppningsvis så kommer det inte att störa oss mer. Och sen så kommer de antagligen nå gubbar hit i morgon och fixar det så att vi slipper ha den där sladden hängande.
Sen gick vi in och åt frukost. Jag tog naturell yoghurt, frysta hallon och färska jordgubbar. Super gott!
Strax ska jag gå ner igen och äta lite mer jordgubbar. Det blev några över när jag rensade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0