en kul grej bara för jag har så tråkigt

Höger eller vänsterhänt: höger :)
Humör just nu: Glad tror jag^^
Favoritgodis: typ nappar :P
Är det nåt du absolut inte äter: pannkakor. och pizza Det är såå äckligt!
Kläder just nu: En t-shirt

Musik just nu: ingenting, men jaqg lyssnade på paramore nyss, men låten tog slut

Vad sa du senast: Hej 

Sommarplaner: jag vet inte.. haha

Fisk eller badkruka: lite olika
Saft eller alkohol: saft 

Hur många kuddar sover du med: 2 st 

Favoritväder: soligt kanske :)

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Rebecka Moa och Hanna

Morgon eller nattmänniska? morgon tror jag.

Spelar du något instrument? nej, sånt är jag inte bra på!

Sparare eller slösare: först spara sen slösa som tusan!

Bästa film: åh, typ The Last Song eller Eclipse
Tror på liv på andra planeter: Jarå ^^

Har du några homosexuella vänner:
Nepp
Tror du på mirakel: ja kanske det...

Ser du dig själv som tolerant mot andra: oftast :P
Ser du på kärleken som ett misstag: ibland...

Hur många barn vill du ha när du blir stor: 1 tjej med 3 brorsor som är världens bästaste någonsin, som jag ;)

Bio eller promenad: Beror på med vem:P

Är du kittlig: haha ja :P

Snarkar du? jag tror inte det
Stjärntecken? oxen :)

Rädd för insekter? nej, men jag tycker dom är äckliga
Äckligaste insekten:
det är nog spindeln
Bästa bok? Twilight 3 och 4

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? läsa tankar eller se in i framtiden! :D

Vad vill du jobba som? fotograf skulle vara kul, men annars har jag ingen aning 

Chips, morötter eller godis? Godis. Fast jag gillar morötter också. Chips är inget för mig :P

Pizza eller hamburgare? Hamburgare. Jag hatar pizza

Skriver du dagbok?
Jag bloggar, det är väl typ samma?

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Jag vill pierca mig i naveln och tatuera in mina bröders namn nånstans på armen.

Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) ja, det är ganska olika :P

Gungar du på stolen? nja, jag gjorde det i typ trean men en gång ramlade jag av stolen så sen dess har jag väl inte gjort det så mycket^^

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ja! Det verkar ju skitkul!

Vilken hand håller du gaffeln i ? inte tusan vet jag :P

Är du rädd för blod? nej, men jag tycker det är lite äckligt
Saltar du på maten? nej..

Gillar du att sjunga? lite :)

Anser du att du är stark? haha dum fråga! Jag anser det inte jag vet att jag är det! Not.. Ne men jag vet inte :P
Brukar du sola?
nepp, jag har alldeles för dåligt tålamod till sånt.
Vad gör du om du får hicka? väntar på att den ska ta slut?
Röker du?
nej!

Snusar du? nej!

Använder du knark? nej!
Kaffe, te eller inget? inget,
Har du en besatthet? jag vet inte. Datorn kanske :P

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv; Superkul att du är med och tävlar i dagens blogg :D gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :)



:)

2011-07-28 @ 14:24:55
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Guevacci - Blog of Awesomeness!

Vill du bli dagens blogg? Anmäl dig och tävla hos mig :D Större chans och vinna om du lägger till min blogg via bloglovin och sedan skriver det i inlägget.



http://www.bloglovin.com/sv/blog/1688644/guevacci/follow

2011-07-28 @ 15:09:47
URL: http://guevacci.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0