Another Cinderella Story

Har precis sett Another Cinderella Story. Den är sjukt bra, och Selena Gomez har huvudrollen i den. Det är en dansfilm, och om jag bara hade hört det hade jag direkt sagt att jag inte ville se filmen eftersom jag absolut inte har några kunskaper för Dans eller intresse till dans. Jag tycker det är urtråkigt. Har nog stor påverkan med tanke på att jag är helt kass på att dansa. Menmen, det är ju bara min åsikt och hur jag är. Och sen är det ju såhär, alla kan ju inte vara bra på allt, Right? ;)
Jag kanske är superskillad på nåt annat, *visslar*
Filmen är i alla fall grymt bra och jag rekomenderar den även för er som är som mig! Haha..
Ett tag idag funderade jag på att se The Last Song också. Med Miley Cyrus i huvudrollen och den är ju också grymgrymt bra! En av de bästa filmerna jag sett tror jag.
Men nu åker HoN boken fram och jag tänkte läsa lite (Nähä? Om jag tar fram en bok?)
God Natt!

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! :) Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/july/torsdag-dagens-blogg-3.html#comment

2011-07-28 @ 07:00:42
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0